Vem är jag?...

Okej, nu tänkte jag göra ett väldigt långt inlägg för jag har äckligt tråkigt just nu.

Okej så vem är igentligen jag?

13 år,snart.Ljusblond, men är lite mörk i under håret.Har väldigt starka åsikter i huvudet men vågar inte riktigt säga dom.Älskar att ha 3 miljoner armband runt handen, men har dessvärre inte det för det kliar.
Jag älskar att sjunga, men tyvär så låter det inge bra.Till helt okända människor kan jag säga precis vad jag vill och är inge blyg alls, men till personer jag har sett och kanske har sagt hej till eller folk som mina kompisar känner är jag jätte blyg mot.


Och ja, just nu sitter jag på en stol och stirrar in i den här vita skärmen med små svarta bokstäver på och tänker just på vad jag ska skriva,och snart ska jag nog gå in på flickr.com och titta på bilder för att som jag sa har jag äckligt tråkigt nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0