LOOK, EN LISTA!

Jag är otroligt hungrig och sitter oskönt i soffan, men först ska jag göra denna lista.

10 frågor om dig själv:

1. Fullständiga namn? Emma
2. Sminkar du dig? Oftast, men jag är inte såndär männsika som måste sminka sig för att kunna gå utanför dörren.
3. Vad har du på dig just nu? Jeanstights som åker ner lite, ett vitt linne, en svart Luke Perry t-shirt, svarta strumpor och en svart lång kofta.
4. Vilken årstid är bäst? Snö, fallande löv, blommande blommor och sol, men jag hatar regn.
5. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? När jag vaknar helt utvilad och inte behöver gå till skolan.
6. Vad tycker du mest om hos dig? I utséendet: Mitt hår ibland.
7. Vad är du bra på? Jag är väldigt bra på att hålla käften, men är också väldigt bra på att prata så att andra får hål i öronen när jag är igång.
8. Vem älskar du mest på denna jorden? Det tänker jag inte säga.
9. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv, tja då får man hela sängen för sig själv.
10. Vilket är ditt största misstag? Jag brukar inte hänga upp mig på sådana saker.



9 frågor om din familj

1. Vem står dig närmast?
Alla på olika sätt.
2. Vem är farligast i din familj? Min syrra.
3. Vem ser roligast ut i din familj? Min syrra.
4. Vem är coolast? Jag själv.
5. Har ni några djur? Alice i underlandet och Tess.
6. Vem har du mest gemensamt med? Det vet jag inte.
7. Vem står för underhållningen? Jadu, min syrra kan faktiskt ploppa ur sig mycket saker.
8. Vem bråkar du oftast med? Olika
9. Bor dina föräldrar ihop? Yes!



10 frågor om idag:

1. Vad har du gjort idag?
Vaknat upp i min säng, klätt på mig, åkt buss, gått i skolan, gått till tobak i regnet, åkt buss igen, åkt bil, sen satt jag mig vid datorn och sen har jag inte gjort nå vettigt idag.
4. Har du gjort något bra idag? Motionerat.
5. Haft på dig? Det jag sa innan.
6. Vad ska du göra nu? Fundera på saker och ting.
7. Haft smink? Japp.
8. Vad har du ätit idag? Lasange, och snart pannkakor.
9. Har du duschat idag? Det ska jag göra snart.
10. Är du trött nu? Inte så värst.

Grattis! Har du läst igenom hela listan så vet du 29 saker extra om mig som du inte behöver fråga i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0