Förlåt..

Hej bloggen, nej jag har inte bloggat på väldigt länge för det var nå strul med designen och så kan jag faktiskt skylla på skolan också.
Iallafall så har jag fått en ny bloggdesign som ni ser, den är väldigt stilren som jag ville ha, men jag gillar sådana designer, och det är www.orivia.blogg.se som har gjort denna snygga design, så ett stort tack till henne.

Men idag har jag varit i skolan och haft allmänt tråkigt, först gått till bussen i regnet, sen hoppat på bussen och sen in på SO lektion, sen hade vi tyska och det var verkligen jätte tråkigt, sen hade vi slöjd, jag låg så gott som på bordet och sov när jag inte sågade och sen hade vi elevens val och det var ju inte så kul det heller.

Och just nu sitter jag här och bloggar med blöta strumpor och lyssnar på Humnaoid på spotify, you know Tokio Hotel, och varför jag har blöta strumpor är för att jag sprang ut barfotta och hämtade posten och det hade visst regnat, och jag känner mig otroligt onormal för jag brukar inte skriva sånna här långa texter, men nu blev det tydligen en sån, opps.


XOXOXOX EMMSI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0