Bill är en minimoy.

Okej, det börjar kännas som min blogg är lite "hej-idag-har-jag" och "hej-dagens-outif-idag-är" och så, och en sådan blogg vill Emma icke ha, och jag har ingen hjärna så ja, äh det får vi tänka på sen.
Men just ligger jag jätte oskönt på min säng, ligger böjd över kuddarna och datorn på revbenen, naajs.
Men nu ska jag gå ut och fråga Mamma vilka som gick vidare på Idol, jag råkade sakna datorn.

och för att det inte ska bli tomt så får ni en bild på Bills nya frilla, alltså jag vet inte vad jag ska tycka, det ser typ ut som wannabe arthur och minimoyerna eller något sånt som för lång pottfrilla, äh jag vet inte, annars ser det mest ut som kaninöron, för jag tycker han ser lite harig ut, och då menar jag bokstavligt inte sådana där konstigt ord för blyg och bakåtriktad eller vad det heter.

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså... jag tror att han har förlorat ett vad. Typ sanning eller konka gone wild! xD

2009-09-25 @ 21:46:29
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0